اخبار

نمایش 1-12 از 34 نتیجه

آیت‌الله هاشمی شاهرودی دار فانی را وداع گفت

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ‌، آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت و به لقاءالله پیوست. وی به‌دلیل تشدید بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود.

ادامه مطلب
  
خبر مهم در مورد احتمال قطع اینترنت ایران توسط آمریکا

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آمریکایی‌ها برای اغتشاشات نقشه‌های فراوانی را بررسی کردند، اما این را بدانند که ما امروز در شرایط بهتری از دفاع مقدس هستیم و مؤلفه‌های قدرت‌مان بسیار بهتر از آن دوران است و آماده‌ایم که هر تهدیدی را در نطفه خفه کنیم.

ادامه مطلب
  
انفجار اینترنت موبایل درایران

جادوی هزاره جدید حالا بیش از آنچه انتظار داشتیم ما را تسخیر کرده و جایی در جیب‌ها، دستان و همراه ما قرار گرفته و همچنان با سرعت بیشتری در این راه پر فتوح در حرکت است.

ادامه مطلب
   
بازار مسکن کساد شد

رئیس اتحادیه املاک استان تهران با اشاره به کساد شدن بازار مسکن گفت: ۸۵ درصد از مصالح ساختمانی در کشور تولید می‌شود به همین دلیل مردم نگران قیمت تمام شده مسکن نباشند.

ادامه مطلب

فرمول دولت برای دلار ۸ هزار تومانی

مدیر مطالعات اقتصاد کلان و آینده‌پژوهشی وزارت صنعت معتقد است؛ حضور موثر دولت و بانک مرکزی در بازار ارز کشور، مدیریت نقدینگی و تزریق مداوم البته به میزان کافی و آرامش بخش در میان متقاضیان، امکان ثبات بازار در نرخ هشت و ۱۰ هزار تومانی را محقق خواهد کرد.

ادامه مطلب